13 βήματα SEO για ενίσχυση στα αποτελέσματα αναζήτησης περιεχομένου

13 βήματα SEO για ενίσχυση στα αποτελέσματα αναζήτησης περιεχομένου

Το περιεχόμενο είναι ένας από τους πιο σημαντικούς – αν όχι ο πιο σημαντικός – παράγοντας κατάταξης. Επομένως, η αναθεώρηση του περιεχομένου SEO στον ιστότοπό σας θα πρέπει να είναι μια τακτική δραστηριότητα.

Θέλετε να είστε σίγουροι ότι αποκομίζετε τα μέγιστα από αυτό όσον αφορά την προβολή στα αποτελέσματα αναζήτησης, την αφοσίωση και τις μετατροπές.

Εδώ, θα προχωρήσω σε έναν έλεγχο περιεχομένου 13 βημάτων που μπορείτε να εκτελέσετε χρησιμοποιώντας μερικά απλά εργαλεία.

Γιατί να κάνετε έλεγχο περιεχομένου;

Καθώς οι ιστότοποι προσθέτουν περισσότερο περιεχόμενο, είναι σημαντικό να διασφαλίζεται η ποιότητα και όχι μόνο η ποσότητα. Να θυμάστε ότι η Google εστιάζει στο λέιζερ στην ποιότητα.

Ο έλεγχος περιεχομένου εντοπίζει αδύναμο και χαμηλής απόδοσης περιεχόμενο στον ιστότοπό σας, ώστε να μπορείτε να το βελτιώσετε. Για οποιονδήποτε ιστότοπο, η πραγματοποίηση τακτικού ελέγχου περιεχομένου είναι το κλειδί για τη διατήρηση ενός ποιοτικού ιστότοπου.

Και υπάρχουν λίγες δραστηριότητες που μπορούν να ενισχύσουν την προβολή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης και να αυξήσουν την επισκεψιμότητά σας πιο γρήγορα.

Διαίρει και βασίλευε

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να αποκτήσετε μια μεγάλη εικόνα του περιεχομένου σας. Θα χρειαστεί να δημιουργήσετε ένα υπολογιστικό φύλλο με όλες τις διευθύνσεις URL της σελίδας σας να αναφέρονται μαζί με τα δεδομένα τους. Υπάρχουν εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να το κάνετε αυτό.

Το SEOToolSet μας μπορεί να παρέχει ταξινομήσεις λέξεων-κλειδιών και μια λίστα με τις διευθύνσεις URL σας μαζί με σχετικό περιεχόμενο, όπως τίτλους και μετα-περιγραφές (μεταβείτε στην ενότητα Ανάλυση ιστότοπου > Μετα-ετικέτες).

Το Google Analytics μπορεί να σας δείξει τις κορυφαίες ιστοσελίδες στον ιστότοπό σας (μεταβείτε στην επιλογή Συμπεριφορά > Περιεχόμενο ιστότοπου > Όλες οι σελίδες). Ένας ανιχνευτής όπως το Screaming Frog ή το SEMrush μπορεί να ξύσει δεδομένα της επιλογής σας. Μαζί, εργαλεία σαν αυτά σας δίνουν πολλές πληροφορίες στις ιστοσελίδες σας για να ξεκινήσετε.

Μόλις έχετε τη λίστα με τις διευθύνσεις URL, θα χωρίσετε το περιεχόμενό σας σε τρεις κατηγορίες:

  • Ιστοσελίδες που συγκεντρώνουν τις περισσότερες βαθμολογίες και επισκεψιμότητα (όπως αυτές στη Σελίδα 1 των αποτελεσμάτων αναζήτησης)
  • Ιστοσελίδες που έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν καλύτερες ταξινομήσεις και επισκεψιμότητα (για παράδειγμα, αυτές στη σελίδα 2 των αποτελεσμάτων αναζήτησης)
  • Ιστοσελίδες που έχουν κακή απόδοση και δεν ανήκουν σε καμία από αυτές τις κατηγορίες

Μόλις αποκτήσετε αυτούς τους κουβάδες, εστιάστε στην ενίσχυση του περιεχομένου στις δύο πρώτες κατηγορίες. Στη συνέχεια, μπορείτε να καταλάβετε τι να κάνετε με το υπόλοιπο, το περιεχόμενο με κακή απόδοση.

Ορισμένες ιστοσελίδες μπορεί να χρειάζονται ανανέωση ή επανεγγραφή περιεχομένου, ενώ άλλες μπορεί να χρειάζονται μόνο λίγη βελτιστοποίηση για να τους δώσουν νέα ζωή. Και κάποιο περιεχόμενο μπορεί να χρειαστεί να κοπεί εντελώς (όπως με μια ανακατεύθυνση 301).

Έλεγχος και βελτίωση του περιεχομένου Ιστού σας

Ξεκινώντας με τις σελίδες με τις καλύτερες επιδόσεις ή εκείνες τις σελίδες που μπορεί να χρειάζονται ενίσχυση, ακολουθούν ορισμένα βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε αμέσως με κάθε ιστοσελίδα.

1. Καθορίστε τον Σκοπό

Σύμφωνα με τις Οδηγίες αξιολόγησης ποιότητας αναζήτησης της Google, ο σκοπός μιας σελίδας είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας κατά την αξιολόγηση της ποιότητας μιας ιστοσελίδας:

Ο σκοπός μιας σελίδας είναι ο λόγος ή οι λόγοι για τους οποίους δημιουργήθηκε η σελίδα. Κάθε σελίδα στο Διαδίκτυο δημιουργείται για έναν σκοπό ή για πολλαπλούς σκοπούς. Οι περισσότερες σελίδες δημιουργούνται για να είναι χρήσιμες για τους χρήστες, με αποτέλεσμα να έχουν ευεργετικό σκοπό.

Ορισμένες σελίδες δημιουργούνται απλώς για να βγάλουν χρήματα, με ελάχιστη ή καθόλου προσπάθεια να βοηθήσουν τους χρήστες. Ορισμένες σελίδες δημιουργούνται ακόμη και για να βλάψουν τους χρήστες. Το πρώτο βήμα για την κατανόηση μιας σελίδας είναι ο προσδιορισμός του σκοπού της.

Γιατί είναι σημαντικό να καθοριστεί ο σκοπός της σελίδας για την αξιολόγηση PQ; …Ο στόχος της αξιολόγησης PQ είναι να προσδιορίσει πόσο καλά μια σελίδα επιτυγχάνει το σκοπό της.

Αν υποθέσουμε ότι η πρόθεση της ιστοσελίδας σας είναι να βοηθήσει τους χρήστες και να μην εξαπατήσει, το επόμενο βήμα είναι να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο της σελίδας (συμπεριλαμβανομένων του κειμένου, των εικόνων και των μέσων και του τρόπου διαρρύθμισής του) υποστηρίζει τον σκοπό της σελίδας. Αν όχι, πώς θα μπορούσε να τα πάει καλύτερα;

2. Αξιολογήστε τις «αναγκές που ικανοποιούνται»

Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας ανταποκρίνεται στις ανάγκες του επισκέπτη σας; Η “Κατάσταση αναγκών” είναι μια βαθμολογία στις Οδηγίες αξιολόγησης ποιότητας αναζήτησης της Google που υπογραμμίζει τη σημασία αυτού. Η εργασία πάνω σε αυτό σημαίνει αξιολόγηση της πρόθεσης πίσω από τις λέξεις-κλειδιά που στοχεύετε για την ιστοσελίδα.

3. Αξιολογήστε την τεχνογνωσία, την εξουσία και την εμπιστοσύνη

Μια άλλη έννοια στις Οδηγίες αξιολόγησης ποιότητας αναζήτησης της Google είναι η τεχνογνωσία, η αξιοπιστία και η αξιοπιστία (γνωστός και ως E-A-T). Το E-A-T είναι μια μέτρηση ποιότητας που εξετάζει μεμονωμένες ιστοσελίδες ή ιστότοπους στο σύνολό τους. Προσδιορίστε εάν η ιστοσελίδα (ή το περιεχόμενο του ιστότοπου στο σύνολό της) πληροί τα κριτήρια που ορίζονται στο E-A-T.

4. Βελτιστοποιήστε με βάση τον ανταγωνισμό σας

Ενώ το SEO έχει τις καλύτερες πρακτικές του και οι δοκιμές είναι το κλειδί, δεν είναι μόνο να πετάς μακαρόνια σε έναν τοίχο για να δεις τι κολλάει. Πρόκειται για στρατηγικές κινήσεις που βασίζονται εν μέρει στο τι κάνει ο ανταγωνισμός στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Επομένως, αντί να ακολουθείτε γενικές οδηγίες, εξορύξτε τα αποτελέσματα αναζήτησης για να λάβετε περισσότερα δεδομένα σχετικά με το τι κάνουν οι ιστοσελίδες με την κορυφαία κατάταξη για τις λέξεις-κλειδιά σας. Αυτό περιλαμβάνει την ανάλυση πραγμάτων όπως η αναγνωσιμότητα περιεχομένου, ο αριθμός λέξεων, οι μετα-πληροφορίες και άλλα.

5. Διασφαλίστε τη βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών

Βεβαιωθείτε ότι το κείμενο της ιστοσελίδας έχει λέξεις-κλειδιά κατάλληλες για τη σελίδα και να εμφανίζονται με ένα φυσικό τρόπο. Η προσθήκη WordPress SEO μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας με λέξεις-κλειδιά

6. Ενημερώστε το Περιεχόμενο

Αποφασίστε εάν οι πληροφορίες στη σελίδα είναι όσο το δυνατόν πιο ενημερωμένες. Αρχικά, βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν ψευδείς πληροφορίες ή παρωχημένες προσφορές. Στη συνέχεια, μάθετε αν υπήρξαν εξελίξεις στο θέμα της σελίδας.

Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν έχετε να κάνετε με αυτό που η Google αποκαλεί σελίδες “τα χρήματά σας ή η ζωή σας” (νομικές ή ιατρικές πληροφορίες, για παράδειγμα). Αλλά είναι επίσης σημαντικό για την εμπειρία χρήστη.

Εάν οι δημοφιλείς σελίδες σας δεν προσφέρουν τις πιο χρήσιμες, αειθαλή πληροφορίες στους χρήστες σας, δεν προσφέρουν εμπειρία υψηλής ποιότητας.

7. Ελέγξτε τους συνδέσμους

Μπορείτε να αναγνωρίσετε κατεστραμμένους συνδέσμους με ένα εργαλείο όπως το Xenu Link Sleuth. Λειτουργήστε επίσης ως χρήστης και δείτε όλα τα στοιχεία με δυνατότητα κλικ στη σελίδα, συμπεριλαμβανομένων βίντεο, banner κ.λ.π.

Ελέγξτε τους εξερχόμενους συνδέσμους σας σε αυτήν τη σελίδα για να βεβαιωθείτε ότι κανένας δεν είναι κατεστραμμένος (υπάρχουν πολλές προσθήκες προγράμματος περιήγησης για αυτό). Οι αναφορές συνδέσμων SEOToolSet μπορούν επίσης να ελέγξουν το προφίλ του συνδέσμου σας.

8. Προσθήκη πολυμέσων

Σκεφτείτε ευκαιρίες για να προσθέσετε πιο ελκυστικά μέσα. Εκτός από το κείμενο στη σελίδα, τι άλλο μπορείτε να προσθέσετε; Σκεφτείτε εικόνες, βίντεο και πολλά άλλα.

Διατηρήστε τους χρήστες σας αφοσιωμένους όσο καλύτερα μπορείτε όταν βρίσκονται στη σελίδα και μην ξεχνάτε να χρησιμοποιείτε τις βέλτιστες πρακτικές της Google για τη βελτιστοποίηση περιεχομένου πολυμέσων, όπως εικόνες και βίντεο.

9. Εφαρμογή δομημένων δεδομένων

Προσδιορίστε εάν υπάρχουν στοιχεία στη σελίδα όπου μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το σχήμα. Τα δομημένα δεδομένα διευκρινίζουν για τη μηχανή αναζήτησης το περιεχόμενο της σελίδας σας.

Συγκεκριμένα, βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν το είδος των πληροφοριών που παρουσιάζετε. Αυτό, με τη σειρά του, μπορεί να βελτιώσει την προβολή της ιστοσελίδας σας και να συγκεντρώσει περισσότερα κλικ.

10. Επανεξέταση της εμπειρίας σελίδας

Βεβαιωθείτε ότι προσφέρετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία κατανοώντας καλύτερα τις μετρήσεις και τα όρια εμπειρίας σελίδας της Google. Ο στόχος είναι ένας ιστότοπος υψηλής απόδοσης με τον οποίο οι χρήστες μπορούν να αλληλεπιδράσουν αμέσως — και ομαλά.

11. Διορθώστε Διπλότυπο Περιεχόμενο

Μάθετε εάν η σελίδα είναι διπλότυπη οπουδήποτε αλλού. Υποθέτοντας ότι δεν αφαιρείτε περιεχόμενο από άλλους ιστότοπους και ισχυρίζεστε ότι είναι δικό σας, θα κοιτάζετε διπλό περιεχόμενο μεταξύ δύο ή περισσότερων σελίδων στον ιστότοπό σας μόνο.

12. Αναλύστε τις μετατροπές

Ποιες μετατροπές ελπίζετε να επιτύχετε στη σελίδα; Η διάταξη και το κείμενο το υποστηρίζουν καλύτερα; Υπάρχουν χαμένες ευκαιρίες όπου μια προσφορά μπορεί να είναι κατάλληλη, αλλά δεν υπάρχει στη σελίδα;

Μερικές φορές είναι τόσο απλό όσο η μετακίνηση βασικών στοιχείων μετατροπής, ώστε να είναι πιο ορατά. Στη συνέχεια, βεβαιωθείτε ότι το Google Analytics έχει ρυθμιστεί σωστά στους στόχους προς παρακολούθηση.

Χρησιμοποιώντας επίσης τον λογαριασμό σας στο Google Analytics, μεταβείτε στις επιλογές Συμπεριφορά > Περιεχόμενο ιστότοπου > Έξοδος από σελίδες. Εκεί, θα βρείτε τις κορυφαίες σελίδες για τον ιστότοπο.

Ακόμα κι αν πολλές από τις σελίδες σας με τις κορυφαίες εξόδους είναι οι ίδιες με τις σελίδες με τις περισσότερες προβολές σελίδας και ακόμα κι αν έχετε ήδη τρέξει ολόκληρη τη λίστα για να βελτιστοποιήσετε αυτές τις σελίδες, υπάρχει ακόμα η ευκαιρία να κάνετε περισσότερα.

Ο στόχος είναι συχνά να πειστούν οι άνθρωποι να περνούν περισσότερο χρόνο στον ιστότοπο ή να αλληλεπιδράσουν περαιτέρω με την εταιρεία ακόμα και αφού φύγουν από τον ιστότοπο.

Επομένως, χρησιμοποιήστε τις σελίδες με τις κορυφαίες εξόδους ως μέρος για να προσφέρετε αφοσίωση πολύ μετά την έξοδο των χρηστών. Έχετε προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Έχετε ενημερωτικό δελτίο; Έχετε ebook; Προσφέρετε κάτι πολύτιμο σε αυτούς σε αυτές τις σελίδες με τις κορυφαίες εξόδους για να τους κρατάτε να σκέφτονται για την επωνυμία σας.

13. Ελέγξτε τη στρατηγική περιεχομένου σας

Η πραγματοποίηση ελέγχου περιεχομένου ιστού δεν πρέπει να σταματά μόνο στη βελτιστοποίηση των σελίδων που ήδη έχετε.

Τώρα είναι η τέλεια στιγμή για να αναθεωρήσετε τη στρατηγική σας για ολόκληρο το SERP για να δείτε εάν υπάρχει ευκαιρία να δημιουργήσετε πρόσθετο περιεχόμενο για να βελτιώσετε την προβολή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Διαβάστε περισσότερα για το SEO:

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>